هتل های آنتالیا

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1030
بازدید سال : 3103
بازدید کلی : 120000

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا 

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا شیک یک هتل 5 ستاره در منطقه بلک در آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 2014 بر روی ساحل دریای مدیترانه و در کنار جنگل انبوه بنا شده است. این هتل که یکی از زیباترین هتل‌های منطقه بلک محسوب می‌شود دارای ساحل اختصاصی شنی- سنگ ریزه‌ای می‌باشد. هتل پورت نیچر ناحیه‌ای به مساحت 50 هزار مترمربع را در اختیار دارد و سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد. این هتل دارای 612 اتاق شیک با طراحی دکوراسیون گرم می باشد که دارای یک پارک آبی همراه با 18 سرسره آبی علاوه برا آن دارای استخر سرپوشیده،آب گرم وماساژ و مسافران تور آنتالیا در این هتل اوقات خوشی را میگذرانند.

امکانات هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا :

این مجموعه دارای 6 رستوران که یک رستوران اصلی با غذاهای بین المللی و چندین بار می باشد.انواع ورزش های آبی ،والیبال ساحلی، دارت، آیروبیک،تنیس، بسکتبال ،سالن بدنسازی و ... اوقات شادی برای خود فراهم آورند. مرکز تناسب اندام، استخر( سرپوشیده، سرباز، کودکان) ، پارک آبی، کلاب شبانه ،مرکز خرید شامل فروشگاه چرم، طلافروشی، بوتیک، ساحل اختصاصی، بالکن و غیره، پزشک، سرویس کرایه خودرو، جکوزی ، سونا ،ماساژ ، سرویس معلولین و.... کودکان می توانند در باشگاه ویژه هتل کودکان به خوبی سرگرم شوند.

مسافران تور آنتالیا با انتخاب هتل پورت نیچر ریزورت سفر خوبی را تجربه می کنند.

 

هتل دایما بیز کمر آنتالیا

هتل دایما بیز کمر آنتالیا (DAIMA BIZ HOTEL) در منطقه کیریش (کمر) شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 350 متر در سواحل دریای مدیترانه است. این هتل در کنار هتل دایما ریزورت (DAIMA RESORT HOTEL) واقع شده است که هر کدام استخرهای جداگانه دارند اما سرسره‌های آبی، محل تشکیل جنگ‌های شبانه و بعضی تفریحات دیگر برای هر 2 هتل مشترک است. این هتل با مساحتی حدود ۶۰۰۰۰ متر مربع در ۵ ساختمان جداگانه و ۴ طبقه بنا گردیده است که از طریق آسانسور دسترسی به طبقات برای مسافران تور آنتالیا فراهم میگردد . ساختمان های این هتل مانند قایق می باشند و با چندین استخر عظیم و یک ساحل اختصاصی احاطه شده اند.تمام اتاق ها دارای یک بالکن خصوصی می باشند و با منظره ی اقیانوس، تهویه هوا، دکوراسیون مدرن با رنگ های ملایم، تلویزیون، ماهواره و یک حمام خصوصی با امکانات کامل تزئین و تجهیز شده اند.

Dima-biz1.jpg

004.jpg

عکس ها و امکانات هتل دایما بیز کمر آنتالیا

سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری , کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی , کلوپ , استخر , ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی , استخر سرباز (فصلی) , استخر سرپوشیده (فصلی) , امکانات ورزشهای آبی ,  تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت , کرایه دوچرخه , کوه نوردی , مینی گلف , دوچرخه (رایگان) , وان آب داغ ,  خانه داری , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صرافی , خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , فکس و کپی , سرویس اتو شلوار و.....

Daima-Biz-Hotel3.jpg

Daima-Resort-Hotel_035.jpg

files_hotelPhotos_34906967531fe5a72060d404af7241b14880e70e.jpg

images.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مجیک آنتالیا

 یکی از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا، هتل ساحلی مجیک می باشد که در منطقه کمر بنا شده است. هتل مجیک آنتالیا با توجه به ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی اقامتگاهی خوب از جمله پلاژهای اختصاصی برای میهمانان محترم تور آنتالیامیباشد.

در هتل مجیک آنتالیا با حضور تعداد زیادی پرسنل مجرب و آموزش دیده و 148 اتاق 3 نفره و 32 اتاق 2 نفره آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور آنتالیا میباشد. مسافت این هتل 40 KM تا فرودگاه و 45 KM تا مراکز خرید آنتالیا و فاصله آن با دریا 150 متر است.

میهمانان عزیز تور آنتالیا با انتخاب این هتل مجیک آنتالیا و بهره بردن از امکانات رفاهی، سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی خواهند داشت.

امکانات هتل مجیک آنتالیا:

رستوران (با ارائه انواع غذاهای متنوع ) , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی برای مسافران تور آنتالیا, سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره آبی، مرکز سلامت و آبگرم ، پذیرش 24 ساعته، صرافی، زمین بازی کودکان و سالن کنفرانس. همچنین با ارائه ویژه ترین امکانات و سیستم تهویه مطبوع سعی بر ایجاد رضایت میهمانان عزیز تور آنتالیا میباشند.

 

ادامه مطلب:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95



تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود